Pssst!

Tillykke til Annette Herzog og Katrine Clante, der i weekenden vandt Ping-prisen i kategorien bedste børne/ungdomstegneserie for deres graphic novel Pssst! Hvis du vil snuse til giraffen kan du læse de to første kapitler her

pssst1

Og så er det ved at være nu, hvis du vil nå at være med i lodtrækningen om præmierne for anden quizrunde. Fristen udløber om 2,5 time.

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Pssst!

  1. Tora siger:

    Jeg kan jo ikke nå det her fra konventland, men tror bonus ordet skulle have været zumba

Skriv en kommentar