20. december 2015

 

I dag spiste vi morgenmad i sengen, mens vi så et nervepirrende afsnit af Absalons hemmelighed. Det er ikke en dårlig måde at starte dagen på.

Dagens opgave er lidt svær:

En pige med et fotografi i bagagen, en bedemand, der agerer taxachauffør, slægtninge der enten gemmer ingenting i tomme glas eller penge i fulde glas. Og endelig huset med sneglen på trappen, hvor sorgen over tabet af forældrene på fotografiet får lov at folde sig ud.

Hvad hedder bogen?

 

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til 20. december 2015

  1. Lars siger:

    Jeg tror sgu det er Skyggefugl af Tina Sakura Bestle. Nu har jeg ikke lige tid til at finde den og tjekke, så jeg skyder bare løs.

  2. Anne Kathrine siger:

    Jeg gætter på Pigen med den sorte kuffert

Skriv et svar

