Julen varer…

…lige til påske. I alt fald har jeg forsømt at trække vinderne af julequizzens sidste runde. Den går ikke, Granberg og jeg har derfor været et smut i skålen for at få orden i sagerne. Men som altid må I trækkes med de rigtige svar først.

25. december: Fang Fabian af Jan Lööf

26. december: Lille Lucifer af Bent Haller

27. december: Anders Morgenthaler

28. december: Dobby fra Harry Potter – serien

29. december: Liljekvast fra Astrid Lindgrens Tusmørkelandet

30. december: Ursula fra Os fra Blomsterkvarteret af Dy Plambeck

31. december: Sagosuppen fra Flugten til Amerika

Det gav BONUSORDET fladlus, som Tora gættede enestående. Tillykke, du må vælge en bog fra billedet.

Rundevinderne blev Ida, Tora og Anne Kathrine. I vælger også løs

2015/01/img_2564-0.jpg

Og til sidst et stort tak til jer alle sammen. Det har igen i år været en fornøjelse at lave quiz sammen med jer.

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Julen varer…

  1. Ida siger:

    Jubii – jeg vælger den grønne! Tak for december-underholdning:-)

  2. Anne Kathrine siger:

    Hurra for den bedste julekalender og for dig, Charlotte. Jeg vælger den blå-spættede

  3. Elisabeth Sørensen siger:

    Ja, tak for en god kalender igen!

  4. Tora siger:

    Så snupper jeg resten. Hurra for quiz

Skriv et svar

