30. december

I dag i korte træk:

Har haft vinterstøvler på, hvilket ikke lyder af meget, men faktisk er det, når det eneste fodtøj jeg har kunne have på de sidste tre måneder er gummisko. Måtte konstatere at jeg havde været en kende overmodig, da vinterstøvlerne både er tonstunge og vabelgivende spritnye.

Har set FROST. I biografen. Med familien. Da det ene barn efter det andet sejlede ind i Valby Kino iklædt prinsessekjoler og Elsa og Anna- gear i alle afskygninger, følte jeg mig en kender under-dressed, som jeg sad der i vintervams og stive støvler. Helt uden glimmer.

Har samlet lego. Har de sidste dage samlet en del empiri inden for feltet og kan konkluderer at det nyeste legos samlevejledninger er en del mere brugervenlige end det lidt ældre (som var det forældrene havde råd til at købe til barnet) og derfor også lader sig samle hurtigere.

Men inden året helt forsvinder skal I have dagens opgave.

Den handler om blomster og er skrevet af Mikaels mor. Og gudfars. Der er børn og voksne og så er der en kvinde, der reparerer cykler og som elsker en mand, der går rundt med the-hætte på hovedet. Han hedder Søren, men hvad hedder hun? Altså uden cyklerne.

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til 30. december

  1. Elisabeth Sørensen siger:

    Ursula hedder hun (Os fra Blomsterkvarteret af Dy P.).

  2. Anne Kathrine siger:

    Ja, jeg er med på en Ursula

  3. Ida siger:

    (Cykel) Ursula🙂

Skriv et svar

