21. december

Jeg har ikke glemt jer, men hjemmet syder af præjuls forberedelser. Ting skal sys, værelser skal gøres rene og vi skal nå at se hinanden i øjnene og mærke vi er glade indeni.

Dagens opgave er som følger:

Svaret er enten en Clint Eastwood/ Angelina med de store læber- film eller en dansk børnebog fra 2014 om at gå ind i højen i skoven og tavst råbe på hjælp.

Hvad hedder bogen?

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til 21. december

  1. Lars siger:

    Skifting.

  2. Anne Kathrine siger:

    Ja, det må være Skifting

Skriv et svar

