17. december

Jeg forbrød mig mod juleordenen i går. Jeg læste Tidsrejsen. Og det skulle jeg have holdt mig fra. Som ventet var det sølle, ugennemarbejdet litteratur. Den kortvarige rus over at vide hvad det hele ender med, blev hurtigt erstattet af skuffelse over mig selv. Nu døjer jeg med andendagstømmermænd. På den måde er dårlig litteratur lidt som billig vodka.

Nok om min julederoute. Dagens opgave kommer her:

Ideen til denne historie opstod blandt tykhuder i 90’ erne.

Her mødte radiovært, trommeslager og sidenhen forfatter en buttet, genert dreng i Zoo. Mødet satte spor og sporene blev i 2014 til en bog. Men hvad hedder bogen?

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til 17. december

  1. Elisabeth siger:

    “Elefantstenen” af Oliver Zahle.

  2. Freja Boe-Hansen siger:

    Oliver Zahles “Elefantstenen”

  3. Lea siger:

    Elefantstenen

  4. Crille siger:

    Elefantstenen

Skriv et svar

