Opsamlingsheat #2

Og for det ikke skal være løgn, så havde jeg heller ikke trukket vinderne af femte runde. Undskyld.

Det er fikset nu og de heldige navne ligger her på senge ved siden af mig. Inde dynen løftes og præmierne kastes i gram, får I dog først de rigtige svar.

21. juni: Villads fra Valby

22. juni: Alt af Jane Teller

23. juni: Bertram fra Bjarne Reuters Kidnapning

24. juni: Elverskud af Nicole Boyle Rødtnæs

25. juni: Linnea i malerens have

Det gav bonusordet VABEL. Tillykke til Freja, der gættede det. Og tillykke til Desirée og Lea, der vandt rundepræmierne. I vælger bare fra billedet nedenfor.

 

 

20140703-070434-25474905.jpg

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Opsamlingsheat #2

  1. Lars siger:

    Jeg mangler det næstsidste bogstav i bonusordet, og der har jeg to bud. Enten er det PLINT, fordi Charlotte er glad ved gymnastik eller også er det PLIGT. Bare jeg har ramt rigtigt…
    God sommer derude.

  2. Lea siger:

    Hujedamej hvor skønt! Jeg tager den svarte

  3. Freja siger:

    Så tager jeg den med tern. Skønno!!

Skriv et svar

