En opkvikker inden aftensmaden

Mine mægtige kræfter har åbenbart en grænse og jeg har uden held forsøgt at få solen i godt humør. Beklager.

Men når vi nu er ved sol og solskin, så står familien og jeg overfor vores jomfrurejse til solskinsøen, Bornholm. Hvad gør man? Hvad er billigst? Tog? Færge? Vandrehjem? Camping?

Tips tages imod med kyshånd.

Nu går det en sidste gang forbi dronningen. Det var den der tår kaf´ vi kom efter.

Jeg skal til dronningen og drikke kaffe. Med mig tager jeg:

-en ring

– 12 børn

– en præst

– jungle

– en olympisk guldmedalje

– en schæferhund

– Don King

– Zaire

– grill

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til En opkvikker inden aftensmaden

  1. Lea siger:

    Hmmm…. The Rumble in the Jungle? Har svært ved at få det hele til at passe.

Skriv et svar

