20. juni

Så oprandt dagen. Taskerne er pakket og vi er praktisk talt på vej ud i verden.

Men inden vi letter, får I dagens opgave. Og skulle det gå så galt at det bliver den sidste inden vi sætter fod på dansk jord igen, så trøst jer med, at I har rigeligt med tid til at poste svar og bonusordsbud for fjerde runde. Lad os sige ind til tirsdag midnat.

Men nu til stålet. Hvorfra stammer dette digt?

Dark Country is a strange country
Believe it or not
The night is bright as the day
and the day is black as pitch

People see clearly in the dark day
but in the night lights are the blind
So the teeth’s dark lamps
and keeping dark light shine

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til 20. juni

  1. Lars siger:

    Det er da fra Mustafas Kiosk. God tur.

  2. Lea siger:

    Mørkeland fra Mustafas Kiosk af Strid

Skriv et svar

