Til vinderne

Jeg skylder en lodtrækning. Og et par præmier. Men som altid må I trækkes med gennemgangen af de rigtige svar inden vinderne afsløres.

10. juni: Knud Holst (Hanne Vibekes far og som Lea så rigtigt så var Min mosters migræne ledetråden)

11. juni: Nutella (Bag tallene gemmer der sig spørgsmålet Vitellos kærestes hamsters navn? Hvert tal svarer til et bogstav i alfabetet. Konsonanterne (de blå bogstaver) er direkte forbundet sådan at b=2, c=3 etc, mens vokalerne (de røde) har nummer efter hvilke placering de har i rækken af vokaler a=1, e=2 etc).

12. juni: August er navnet på hovedpersonen i Idiot! af Oscar K og Dorte Karrebæk

13. juni: Sting har skrevet børnebogen Rock Steady – A Story of Noah’s Ark

14. juni: Tarvelige Tom af Hundehovedforfatter Morten Ramsland

Det giver bonusordet KNAST. Det var der ingen der gættede, men det er tirsdag og jeg skal snart på bryllupsrejse og vi har brug for at skibe bøger ud af lejligheden for selv at have plads til at leve her, så jeg trækker to vindere alligevel.

Tillykke Elisabeth og tillykke Lars.

I vælger bare fra billedet.

20140617-202009-73209942.jpg

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Til vinderne

  1. Elisabeth siger:

    Uh, det kommer som en overraskelse! Men jeg takker og peger på den med uglerne til højre.🙂

  2. Lars siger:

    Så tager jeg den lille, tak.

Skriv et svar

