Hængeparti og præmieregn

Så blev det endelig dags at løfte sløret for anden rundes vindere og for svarene selvfølgelig.

Så her kommer de:

6. juni: Zambia

7. juni: Ulrik T. Skafte

8. juni: Maria Lau Krogh (Sven Wernström, Mester, Jammergøjen og den ynkelige hval, Verdens stærkeste mand, Pia Linda, Finn Pape, Hvor er Karlas far?, Da Stella mistede håret, Heksemutter og Den store røde hund) var svaret på spørgsmålet: Hvem har illustreret bogen Hip hurra for de tre små mænd?

9. juni: Bjarnes tænder

10. juni: Axel fra bogen Røv og gulvsand af Anita Krumbach.

Det gav bonusordet ZUMBA, som Tora i ly af natten som den eneste gættede. Tillykke. Også tillykke til Lea, hvis navn stod på den seddel jeg trak op af hatten med rundesvar.

I kender rumlen. Først til møllen.

20140613-153921-56361767.jpgOg så noget helt andet. I dag er det muligt at købe sidste bind i Ærtehalm-trilogien. Adskilte siamesiske tvillinger med synske evner, der bedriver sådan lidt detektiv virksomhed ved siden af deres skolegang. Jeg glæder mig umanerlig meget!

 

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Hængeparti og præmieregn

  1. Lea siger:

    Juhu! Den lille gule, por favor.

Skriv et svar

