2. rundes vindere

Jeg har været et smut i skålen og af dybet fiskede jeg en heldig vinder.

Selvom opgaverne i denne runde har været hårde nødder at knække, synes jeg I har været gode. Rigtig gode endda!

Men inden spændingen sættes fri som en tæve i løbetid, får I først de rigtige svar.

7. dec Kaptajn Bimses jul
8. dec Rune T. Kidde
9. dec Arthur Conan Doyle
10. dec Bille-drengen
11. dec Alle vi børn i Bulderby ( kendisserne deler fornavn med børnene i Bulderby)
12. dec Tove Ditlevsen oversatte bøgerne om Lillebjørn

Tilsammen danner disse svar bonusordet KRABAT og det gættede Lea. Tillykke!

Rundens vinder blev Tora. Også stort tillykke til dig!

I må vælge en bog fra billedet.

20131213-114010.jpg

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til 2. rundes vindere

  1. Lea siger:

    YES! Jeg vil gerne bede om den nederst i højre hjørne, tak

  2. Tora siger:

    Øverst til højre, be om

Skriv et svar

