Husk at

Det er i nat kl 00:00 at jeg runder et halvskarpt hjørne og at første runde af julequizzen ender. Derfor skal I poste svar og bonusordbud i kommentarfeltet inden den 6. bliver den 7.

I har som altid været skarpe, hvilket er en udsøgt fornøjelse, men hvis enkelte opgaver har voldt problemer, kommer her lidt ekstra hjælp. De fem børn hedder Anne, Dick, Julian George og Tim, parentesen i den fjerde opgave rummer et bogstav og så kan det være godt at huske på at efter et punktum kommer en ny begyndelse.

God fornøjelse!

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Husk at

  1. Freja siger:

    Bonusord: JARGON!

  2. Lea siger:

    Åh, kom håbløst bagud sidst på ugen. Men kommer stærkt tilbage i næste uge!

Skriv et svar

