30. dag

Sidsten i enhver henseende. Sidste runde, sidste quiz, sidste juni-dag. Og i stedet for at bringe en opgave til torvs, har jeg siddet på en mark i Gislinge og faldbudt mine sager. Det var utrolig hyggeligt, men ikke synderlig rentabelt. Nuvel. Nu gælder det, noget forsinket, dagens opgave.

13 EAKVGIELE

9   VHSETDDSV

7   HMRREUNNØR

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til 30. dag

  1. Anne Kathrine siger:

    Jamen, det har jo Lars Vegas🙂

  2. Elisabeth siger:

    Lars Vegas Nielsen. Sjov kode!

  3. Lise Lorenzen siger:

    Hej (: *sms*

    Kan godt være at du nu tænker åååh nej har hun nu tænkt sig at skrive en sperm mail rundt på forskellige blogger nej er det ikke jeg ville bare fortælle dig personligt at jeg nu har fået egne domæn og det er der frem over du skal skrive til mig jeg håber at du vil gå forbi min blog skrive en dejlig hilsen i min gæstebog så vil jeg blive glad (:

    Men skal lige siges jeg er igang med at opdater bloggen og endnu ikke er færdig med den endnu (:

    Vil du have plads på min links liste så skrive under siden her hvor den skal ind under og jeg smider dig på http://www.dytbat.dk/links/

    http://www.dytbat.dk

    Mnage knuser fra Lise

Skriv et svar

