Tirsdagens trækning

Jeg har strammet den en kende i dag. Men der er alskens gode grunde til at en vinder, eller et par vindere, først trækkes nu. Fx skulle jeg læse en Indiana Jones-agtig serie for børn, bage nogle boller og passe det ødelagte knæ, som jeg kun har pådraget mig, fordi jeg genoptog min flirt med løberiet, fordi en pædagog var så indiskret at spørge om jeg var gravid (hvortil jeg kunne svare “Nej, jeg er bare tyk”).

Jow, jow, der har såmænd været rigeligt at se til. Nu har det værste støv lagt sig og de buttede fingre har været en tur i  skålen og vinderne er fundet. Men inden spændingen udløses og jublen bryder løs blandt de heldig napper jeg vanen tro en gennemgang af rundens rigtige svar.

Poul Thomsen

Rødhætte

Ole

Villads fra Valby (Niller Pilfinger åbner Bakken, Fru Pigalopp, Frændeløs, Veronika lyder som harmonika, Et øjeblik i Kvante Sørensens liv, LeAnn Rimes)

Sultanen fra Hodja fra Pjort

Tori Spelling

Disse rigtige svar giver bonusordet PROVST, hvilket Tora gættede. Tillykke! Også tillykke til Crille, Freja og Tora, der vandt retten til at vælge en præmie fra nedenstående billede. Som altid er det først til møllen.

20130719-163907.jpg

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Image | Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Tirsdagens trækning

  1. Chrille siger:

    Orv, så kom man på tavlen🙂
    Jeg tager nr.6

  2. Tora siger:

    Hov, så tager jeg da nr 8 med også🙂

Skriv et svar

