20. dag

En gammel dame har været et smut omkring solkysten og blev kanske lidt solør. I alt fald kom hun vrøvlende og chokeret tilbage. Hjælp hende med at hitte rede i historien.

Jægeren var i gang og tænkte: “Det er underligt att, snorken som gamle kvinder. Opmærksomhed er bedre jeg har tænkt mig at se, om der er noget galt.” Han kom ind i rummet og fandt ulven liggende i sengen. “Jeg elskede dig i fortiden, gamle synder,” sagde han, “Jeg ved ikke rigtig meget der leder efter dig.”

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til 20. dag

  1. Freja siger:

    ” Jægeren gik netop forbi og tænkte: “Det er dog løjerligt, så den gamle kone snorker. Det er bedst, jeg går ind og ser, om der er noget i vejen.” Han gik ind i stuen og fandt ulven liggende i sengen. “Nu har jeg dig da endelig, din gamle synder,” sagde han, “jeg har rigtignok længe søgt efter dig.” ”

    Fra brdr. Grimms “Den lille Rødhætte”.

  2. Lea siger:

    Rødhætte!

  3. Lars siger:

    Det er Rødhætte, men er det nok eller skal jeg redegøre for hele stykket?

Skriv et svar

