Minder om…

…at 3. runde ender klokken 00:00.

Hvis du alligevel sidder og fordøjer dagens indtryk, eller trænger til at motionere de små grå, så giv rundens seks opgaver et skud. Der er lidt for enhver og en hel del for dem, der er ferme med google.

Og lidt hjælp på falderebet skal der da også gives. En pige ved navn Mia, primtal eller ej, mændene og konerne,  et tidligere indlæg om at stjæle og endelig lidt maskinel oversættelse.

God fornøjelse!

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Minder om…

  1. Freja siger:

    Bonusord må være fortidens syndens hule: HALBAL!

  2. Lea siger:

    Jeg får det egentlig til HALBCL… Hmmm. Gætter på “Halbal” i stedet og går lige tilbage til den med de triste drenge og ( 7 minutes to go)

  3. Lea siger:

    Hæ. Helt sikkert HALBAL ( Tak til Anita for A’et)

Skriv et svar

