18. dag

Så kom sidsten igen. Allerede? tænker I måske. Jeps, så I må hellere få sendt lidt af de rigtige svar af sted. De skal være landet inden midnat og glem ikke bonusordet. Det er det ord, der dannes af forbogstavet fra hver af rundens rigtige besvarelser.

Hvis man sidder og døjer med hvad den der billedbog om narkomaner hed, eller hvis talkoden var en hård nød at knække, kan I trøste jer med at spændingen og det rigtige svar udløses i morgen.

Men nu til dagens opgave.

Denne forbryder kostede næsten Pippi livet og efterlod Astrid Lindgren tummelumsk i en sporvogn. Hvem er den hypnotiske mandsling, som Hr. Nilsson sidder oven på?

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

5 svar til 18. dag

  1. Lars siger:

    Jeg mangler et par stykker, men jeg gætter på HALBAL som bonusord.

  2. Tora siger:

    Assar Bubbla.

  3. Lars siger:

    Lasse Langfinger.

  4. Anne Kathrine siger:

    Jeg tog opfordring og hjælp til mig: Assar Bubbla

  5. Lea siger:

    den kendte jeg ikke

Skriv et svar

