16. dag

En klassiker drog ud på en rejse så lang. Den rejste fra Sverige til Danmark. Fra Danmark til England og så retur igen. Men noget var ændret, da den vendte hjem. Det var som om den ikke helt var den samme. Alle disse indtryk havde givet den et anderledes udtryk – nogle ville endda mene, det var ren volapyk.

Kan du finde den litterære perle som gemmer sig bag dyndet?

Og alt-ALT enkel er helt anderledes end før! For der er ingen J mere. Ingen sidder med mig og sige ting om natten, jeg er så ensom, at det gør ondt i hjertet. Jeg kan bare ligge ned og hvisker til mig ord J sagde lige før han døde. Da vi lå der på jorden, efter at vi havde fået ned. Han var åbenbart på maven, men det var en person, der vendte ham om, så så jeg hans ansigt. Det tog noget blod fra hans mund, og han knap kunne tale. Men han forsøgte at vil smile alligevel og havde hvisket et par ord: “Græd ikke, dårligt vejr, vi har set i N”

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

5 svar til 16. dag

  1. Lars siger:

    Jeg skyder på ‘Brødrene Løvehjerte’.

  2. Anne Kathrine siger:

    Ja, ligesom Lars gætter jeg også på Brødrene Løvehjerte

  3. Freja Boe-Hansen siger:

    Brødrene Løvehjerte

  4. Lea siger:

    Åh Google translate: Brødrene Løvehjerte!
    ( Men hvordan blev han til ” Dårligt Vejr”? Lyder som et skidt indianernavn

Skriv et svar

