Du kan lige nå det endnu…

…mest fordi jeg er doven og ikke har talt og trukket, postet og plukket.

Så hvis anden stadig lader høre fra sig og juleafmatningen så småt  har indfundet sig, synes jeg du skulle tage en slapper med ugens seks, ja seks, som i 123456 raske quizopgaver.

Doner dine bud i kommentarfeltet inden midnat 27. december. Og glem nu ikke bonusordet.

Højhelligt lover jeg at præmier vil have fundet vindere inden det nye år sætter fra og begiver sig mod ukendte horisonter.

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i jul, Quiz og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

