6. december

Så blev det tid for første uges sidste gåde. Husk at I indtil midnat kan poste jeres svar i kommentarfelterne og kom også bonusordet i hu.

Men her er den så:

Denne dreng er ”født” i 1985. Til sine korrekte forældres store forfærdelse viser det sig at han en ganske almindelig tirsdag morgen har udviklet to gevækster på ryggen. Piller, flæskekarbonader og indpakningspapir hjælper lige lidt og til sidst opsøger familien en læge, der er villig til at fjerne misvæksterne. Vores hovedperson er dog ikke så ked af sin krop, som sine forældre, og han kvitterer for væmmeligheden ved at kaste sig ud af vinduet, ud i friheden. Hvad er drengens navn?

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til 6. december

  1. Lars siger:

    Da Theodor Thomsen fik vinger af Fupzeren.

  2. Elisabeth Sørensen siger:

    Han hedder såmænd Theodor Thomsen.

  3. Elisabeth Sørensen siger:

    Og bonusordet må være BYPORT

  4. Freja Boe-Hansen siger:

    Theodor Thomsen

Skriv et svar

