Dag 25

Dagens spørgsmål er sovset ind i en lille kode. Knæk den før din nabo!

Eiufo rnokx uaroi faeøu thmad åouit eætøi mcfve æøåri bzhep iøana/ itoea lqwgi øalåe/ oobøa jgfof æuyge pmveg oinyu/ aaGio ldfus aeuul oøøde råæøo hdwxe yygyy uaiæn?

Og så glemte jeg jo rent at skrive hvad de to heldige vindere fra i går havde vundet.
Desirée kan glæde sig til billedromanen Jeg er Frede (men det er ikke altid det de andre kalder mig) skrevet af Hanne Kvist og Lars kan glæde sig til at knappe op for Farmanden af Kim Fupz Aakeson. Begge bøger er illustreret af Cato Thau-Jensen.

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Quiz. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

