Vinderen er fundet

Så er endnu en vinder trukket. Denne gang af ymerskålen. Men inden jeg løfter sløret følger først en gennemgang af ugens rigtige svar.

Dag 9: Papirdrengen af Tina Sakura Bestle
Dag 10: Iqbal Farooq af Manu Sareen
Dag 11: Lillian Brøgger (Jakob Stegelmann, Bent Rasmussen, Villy Vilddyr, Øremanden, Charlotte Pardi, Sankt Laurentius og Aage Brandt)
Dag12: 7.a af Bjarne Reuter
Dag 13: Nero fra Busters verden/ romersk kejser
Dag 14: En rigtig lortebog af Pernilla Stalfelt
Dag 15: Rapunzel (spørgsmålet kunne udledes hvis man bytter hvert bogstav med bogstavet der i alfabetet er umiddelbart før. Således bliver d->e, e->f og t->u osv. )

Dermed blev kodeordet for anden uge: pilsner.

Det var der ingen der gættede, så derfor er der kun en heldig vinder i denne omgang… Stort tillykke til Elisabeth! Du kan glæde dig til at få Lindas mor er buschauffør. Socialrealistisk billedbog af Bodil Bredsdorff med prægtige illustrationer af Lillian Brøgger.

20120616-161540.jpg

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Quiz og tagget , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

