Dag 15

Det er nat,  men teknisk set er det nye døgn begyndt. Og i morgen bliver der lidt boogie på med jobansøninger og den slags, så here goes…

Efu joeftuøohuf qjhfcbso nfe ef kbohf gmfuojohfs?

Og med denne opgaver slutter anden uges quiz, så send mig et bud på kodeordet og løs de sidste dagsopgaver inden midnat. Lørdag middag vil to bøger svæve i en lykkelig staruts favn.

 

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Quiz. Bogmærk permalinket.

4 svar til Dag 15

  1. Lars siger:

    Rapuntzel.

  2. Freja siger:

    Jeg har problemer med adjektivet ‘jange’ – vil skyde på Rapunsel, for indestængt kan man ikke ligefrem klantre Pippi for at være.

  3. Elisabeth Sørensen siger:

    Rapunzel

Skriv et svar

