Dag 12

G . 1

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Quiz. Bogmærk permalinket.

4 svar til Dag 12

  1. Christian siger:

    Kong Christian X

  2. Freja Boe-Hansen siger:

    Ja, Lars – eller Skyggernes Hus…

  3. Freja Boe-Hansen siger:

    EJ, ok – nu knækkede jeg også koden. Selvfølgelig 7.A. Den anden er jo bare mandens egen plagiat af sig selv.

Skriv et svar

