Det skal da fejres…

Bloggen har fødselsdag og det har den jo og det er i ju-u-uni. Bloggen har fødselsdag og det har den lige nu…

Næh, og jamen dog. I dag indledes den store fødselsdagsmåned, for i juni fylder bloggen et år. Hep hey! Og hurra!

Det skal fejres med manér og med jer der trofast læser med. Derfor inviteres I til quiz med bytte. De af jer der deltog i decembers strabadser vil kunne nikke genkendende til opbygningen, men for nye læsere ridser jeg lige reglerne op.

Hver dag, hele juni, lægge jeg en ny gåde/rebus/krydsord op på bloggen. Svaret postes i kommentarfeltet. Og I er jo teologer og ærlige mennesker, så selvfølgelig stjæler I ikke hinandens svar, men sætter en ære i at gøre arbejdet. Og gøre det godt. Blandt de rigtige svar trækker jeg en gang om ugen lod om en bogpræmie. Det bliver hyl!

Altså:

–       løs opgaven og post svaret i kommentarfeltet

–       vent i spænding på om lykkens gudinde har forsødet dit liv med mine gaver

–       hvis du er på dagpenge, eller bare har meget ekstra tid kan du give dig i kast med bonusopgaven. Tag forbogstavet fra hver af dagsopgaverne til de danner ugens bonusord

–       post bonusordet i kommentarfeltet og håb på det holder

Der vil være tårer, frustrationer og tænders gnidsel. Men der vil også være belønning, forløsning og nyttige ligegyldige informationer.

Mere følger senere.

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Quiz. Bogmærk permalinket.

2 svar til Det skal da fejres…

  1. Freja siger:

    Hurra – og stort tillykke!

  2. Elisabeth Sørensen siger:

    Juhuuu! Jeg må hellere drosle lidt ned med arbejdet…

Skriv et svar

