Præmiepost

Jeg fik, som en anden fru Barlotti, en dreng med posten. Han var ganske konservesfri og fuld af liv. Han hed Niller og jeg havde vundet ham fair and square i en konkurrence.

Efter snart at have kendt hinanden i en lille måned må jeg sige at jeg er godt tilfreds med bekendskabet.

Niller borsammen med sin mor og mammi i et lyserødt hus. Han elsker flyvemaskiner og får levet alle sine ( og viser det sig, min drengs) drømme ud, en dag familien tager et smut på flyvergrillen.

For nu må det række, men jeg kan love at der kommer mere om Niller en anden gang.

Niller Pilfinger får en flyvetur ( 2012) er skrevet af Stine Josefine Dige og illustreret af Maria Tran Larsen.

20120216-091021.jpg

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Hjemmefronten og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Præmiepost

Skriv et svar

