1. december

I morges fandt jeg en forfrossen dreng nede i anlæget, kun iført underhyler og viskelæder mellem gummerne. Han rablede løs om torskerogn, krøluld og Nero. Han kunne ikke huske hvad han hed, men han tegnede denne her tegning af sine manglende beklædningsgenstande

Er der julehjælp at hente?

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Quiz, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

8 svar til 1. december

  1. Katrine siger:

    Ja. Må jeg svare..?

  2. Freja Boe-Hansen siger:

    Han hedder vel Buster Oregon Mortensen!!

  3. Birgitte siger:

    Var det Buster du fandt?

  4. Katrine siger:

    Årh, nu har de andre hjulpet dig😉
    Glædelig 1. December!

  5. Katrine siger:

    Ok. Buster Oregon Mortensen🙂 Woop, jeg har et lod!

  6. Lea siger:

    Kan man godt svare, selv om det er to dage for sent?
    Jeg ville også gætte på Buster. Harry P spiser ikke torskerogn

Skriv et svar

