there’ s a hype all over the world…

Der tælles ned og jeg er da ikke for fin til at tælle med. I morgen vil uglerne tude og (måske?) afsløre deres hemmelighed.

Til de der ikke lige ved hvad jeg refererer til så drejer det sig om Harry Potter- eller gør det nu også det?

For forfatter J. K. Rowling har været noget så karrig med oplysninger om nedtællingsuret, der pludselig dukkede op på youtube http://www.youtube.com/JKRowlingAnnounces.

Det er ikke relateret til den sidste Potter film, der kommer lige omelet. Det er heller ikke en ny bog. Men hvad er det så!?

Nette summer, som det kun kan summe når Potterfans, Twilighter, rollespilsentusiaster og andre med vage sociale evner aktiveres.  

Personlig håber jeg på at det er en Albus Dumbledore biografi og ikke en forlystelsespark. Mest fordi jeg gerne vil snage. Men ikke på Rivejernmåden, bare sådan lidt i hans flirten med homoerotikken. Var rækken af elskere/ erobringer lang? Han havde i alt fald rigeligt med x-factor, som man kan forestille sig har draget mangt en knøs gennem tiden. Eller blev han homoseksualitet aldrig udlevet(lidt som Brett Andersons biseksualitet)? Gik han på bøssebar i mugglerverden eller i troldmandsverden? Brugte han Oldstaven til at imponere? Eller var skolemesteren hævet over den slags? 

Jeg har altid ment at hans forhold til Snape var interessant. Der er en loyalitet og et engagement, der overlever svig og død. Er denne Judas Dumbledores sande kjærlighed?

Jeg rider velvilligt med på hypen og krydser fingrer for at skuffelsen bliver minimal om 1 dag, 3 timer, 24 min, 3 sek …

Om potskilove

Mit navn er Charlotte. Jeg drikker spandevis af kaffe mens jeg læser børnebøger og kigger på kalkmalerier. Engang skrev jeg et speciale. Det handlede om synd og død, tudser og fortabelse. Og så selvfølgelig om bod. Det var tider. Jeg er kæreste og mor, vittig og spids, eminent til krydsord og skidedårlig til at tabe. Jeg synes at kærlighed burde staves "kjærlighed" og at "majonæse" er et skråplan. Velkommen indenfor.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

